Избелване на зъби – същност и значение

Избелване на зъби е процедура, която е изключително популярна и разпространена в съвременната естетична стоматология. Тя служи за премахване на нежеланите оцветявания по човешките зъби и за възстановяване на техния естествен бял цвят.

Дентална хирургия е областта, чийто основен предмет е лечението на различни заболявания на зъбите и устната кухина чрез хирургични методи. Понякога прилагането на тези хирургични методи е неизбежно, тъй като по никакъв друг начин не може да се ограничи задълбочаването на конкретен проблем и да се избегнат по-тежките последствия за оралното здраве на човека.

Популярността и употребата на процедурите по поставяне на филъри с хиалуронова киселина се увеличават непрекъснато. Тези процедури обикновено се използват с цел изглаждане на бръчките, както и освежаване и подмладяване на човешката кожа. Причините за успеха им са свързани както с множеството полезни свойства на хиалуроновата киселина, така и с преимуществата на самите процедури.

Лечението на възпалени и/или кървящи венци заема основно място в денталната медицина. Ако трябва да сме по-точни, то до голяма степен изгражда един от дяловете на денталната медицина, който наричаме пародонтология. Методите на съвременната пародонтология спомагат за пресичане на възпалителните процеси и минимизиране на щетите в устната кухина. Разбира се, най-добре е въобще да не се стига до подобни възпалителни процеси, а това зависи и от самите вас.

©2021 Д-р Валентин Георгиев. Всички права запазени.